ISO 9001/2015

Γιατί σε εμάς;

Έχοντας 18ετή εμπειρία και τεχνογνωσία στον χώρο των Συστημάτων Ποιότητας και έχοντας μέχρι σήμερα πιστοποιήσει πάνω από 100 Συστήματα Ποιότητας ως προς το πρότυπο ISO 9001 σε όλες της μορφές δραστηριοτήτων (σχεδιασμό, παραγωγή, εμπορία, τεχνική υποστήριξη), μας κάνει τους ιδανικότερους συνεργάτες για την εγκατάσταση και εφαρμογή αυτών των Συστημάτων.

Η εμπειρία μας, η τεχνογνωσία μας και η διάρκειά μας στον χώρο των Συστημάτων Ποιότητας είναι η καλλίτερη εξασφάλιση για εσάς και το μέλλον της επιχείρησής σας.

 

Γνωριμία με το ISO 9001:

Η σειρά ISO 9000 αποτελείται από γενικά πρότυπα που έχουν εφαρμογή σε όλες τις επιχειρήσεις και ορίζει τις ελάχιστες απαιτήσεις που πρέπει να ικανοποιεί μια επιχείρηση ώστε να διασφαλίζει τους πελάτες της για ένα ποιοτικό προϊόν ή υπηρεσία. Συνεπώς, οι απαιτήσεις της σειράς ISO 9000 αποτελούν τα «θεμέλια του συστήματος ποιότητας» μιας επιχείρησης.

Η πέμπτη έκδοση, του πλέον διαδεδομένου προτύπου παγκοσμίως, του ISO 9001:2015 (Quality management systems – Requirements) είναι πραγματικότητα. Το International Accreditation Forum (IAF) και ο International Organization for Standardization (ISO) καθόρισαν την μεταβατική περίοδο για την εφαρμογή του ISO 9001:2015 στα τρία (3) έτη, μετά την ημερομηνία έκδοσής του (15-9-2015), ενώ 18 μήνες μετά την έκδοση του προτύπου (15-3-2017) όλες οι αρχικές πιστοποιήσεις θα γίνονται μόνο με το πρότυπο ISO 9001:2015. Η έκδοση του νέου προτύπου συνοδεύεται και από την αναβάθμιση του ISO 9000:2015 (Quality management).

Από το 1987 έως σήμερα ο Διεθνής Οργανισμός Τυποποίησης ανασκοπεί και αναθεωρεί το πρότυπο ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της αγοράς. Η έκδοση ISO 9001:2015 περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές που έχουν στόχο την ενσωμάτωση του προτύπου στην στρατηγική και στην καθημερινή ζωή της επιχείρησης.

Οι σημαντικότερες αλλαγές αφορούν τα εξής:

  • Δομή προτύπου
  • Επιχειρησιακό περιβάλλον
  • Διαχείριση κινδύνων
  • Διαχείριση ευκαιριών
  • Διαχείριση αλλαγών
  • Στόχοι ποιότητας
  • Διαχείριση τεχνογνωσίας

 

 

Στο πρότυπο περιγράφονται αναλυτικά οι κρίσιμοι τομείς για τους οποίους η κάθε εταιρεία θα  αναπτύξει διεργασίες που θα απαρτίζουν το Σύστημα Ποιότητάς της. Αναφέρουμε παρακάτω τους τομείς που τεκμηριώνονται απο το σύστημα αυτό επιγραμματκά ως στοιχεία του συστήματος ποιότητας.

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

  1. Κατανόηση Του Οργανισμού Και Του Πλαισίου Λειτουργίας Του
  2. Κατανόηση Των Αναγκών Και Των Προσδοκιών Των Ενδιαφερομένων Μερών
  3. Καθορισμός Του Πεδίου Εφαρμογής Του Συστήματος Διαχείρισης Της Ποιότητας
  4. Έμφαση στην Ηγεσία
  5. Ενέργειες Για Την Αντιμετώπιση Απειλών Και Την Αξιοποίηση Ευκαιριών
  6. Επικοινωνία και Ευαισθητοποίηση
  7. Ευθύνη της Διοίκησης
  8. Δέσμευση της Διοίκησης
  9. Εστίαση στον Πελάτη
  10. Πολιτική για την Ποιότητα
  11. Σχεδίαση
  12. Ευθύνες αρμοδιότητες και επικοινωνία
  13. Ανασκόπηση από τη Διοίκηση
  14. Διαχείριση πόρων
  15. Διάθεση πόρων
  16. Ανθρώπινοι πόροι
  17. Υποδομή
  18. Περιβαλλον εργασίας
  19. Υλοποίηση του προϊόντος
  20. Σχεδίαση της Υλοποίησης του προϊόντος
  21. Διεργασίες που σχετίζονται με τους πελάτες
  22. Σχεδιασμός και ανάπτυξη
  23. Αγορές
  24. Παραγωγή και παροχή υπηρεσιών
  25. Έλεγχος των συσκευών παρακολούθησης και μέτρησης
  26. Μέτρηση ανάλυση και βελτίωση
  27. Έμφαση στους στόχους, την μέτρηση και την διαχείριση αλλαγών
  28. Παρακολούθηση και μέτρηση
  29. Έλεγχος του μη-συμμορφούμενου προϊόντος
  30. Ανάλυση δεδομένων
  31. Βελτίωση